3 lutego 2014

PROLOG

10 maja 2013r.
Witaj Pamiętniku! Jest już późno, a ja oczywiście jak zwykle nie mogę zasnąć. W sumie to chyba się do tego powoli przyzwyczajam...
Dzisiejszy dzień minął dość szybko i przyjemnie, nie działo się nic szczególnego. Wiadomo szkoła, nauka, spotkanie z przyjaciółmi i domowe obowiązki. Dzień jak co dzień.
Zbliżają się moje osiemnaste urodziny. Trochę się ich boje, w końcu to pierwszy krok w dorosłość. To czas podsumowań, ale także czas zmian. Podświadomie czuję, że będą to dla mnie wielkie zmiany. Mam nadzieję, że na lepsze;)
I to chyba tyle na dziś:) Dobranoc :*
                                                                                                                                                     K.
P.S. Ciekawe czy dzisiaj też przyśni mi się ZIELONOOKI?

 

9 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie. Czekam na więcej. : )

    OdpowiedzUsuń
  2. no no zaczyna się fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, bardzo ciekawie się zaczyna, nie mogę się doczekać kolejnej notki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam z niecierpliwością ;)
    PS
    Dodaj obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie przestawiłaś prolog w formie wpisu do pamiętnika, na pewno będę czytać dalsze części :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej. Z tej strony Abigail, u której zostawiłaś w spamie adres bloga.
    Prolog zapowiada ciekawe opowiadania. Ale mam małe "ale". Chodzi o to, że przed emotinkami stawiamy kropkę, bo musimy zakończyć rozpoczęte zdania. :) <- Taki mały wzór.
    Dobrze, to ja frunę na pierwszy rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  7. zaczyna się fajnie, zobaczę dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy pomysł na prolog. ;)
    z pewnością przeczytam dalej.
    Byłabym wdzięczna gdybyś informowała mnie o nowych wpisach u mnie ---> http://zyciekociaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy